tirsdag 8. september 2009

Scheisse!

Oh, how we are tired...
Jeg er forferdelig trøtt. Jeg kjenner jeg er lei av å faste og at jeg gleder meg til å komme tilbake til normal rutine igjen. Det er ikke sunt for meg i det hele tatt å ikke spise eller drikke noe som helst hele dagen. Jeg er forferdelig sløv, skikkelig gretten (som jeg lar gå ut over alle andre xP), jeg prestrerer veldig dårlig på skolen og på dansingen og kostholdet mitt er totalt ødelagt....
Mening med dette innlegget var ikke å klage over hvor grusomt jeg har det altså, ville bare komme ut med det :P

Jeg var på klassisk ballett i dag. Det må være den vanskeligste dansestilen jeg noen gang har vært innom, men jeg elsker det. Syns det er så frigjørende og nydelig. Håper at jeg en dag vil klare å bli skikkelig god i det.
Var også med Rune i dag. Veldig koselig :) Vi vandret rundt i byen og hadde egentlig ikke så mye å gjøre på, men det var kjekt å snakke med han igjen i hvertfall...
Kjøpte ny dansebukse (som egentlig er pysjbukse for menn..hehe), fantastisk herlig å gå i!

Men nå er det lalletid....
sees senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar