lørdag 17. oktober 2009

Mika på hjernen! :D

En stund siden jeg har oppdatert o.O Jaja, følte at jeg ikke hadde så utrolig mye å skrive om egentlig....

Uansett, for noen uker siden kom Mika ut med nytt album: The Boy Who Knew Too Much. Utrolig mye stilig musikk!! Minner en del om det forrige albummet hans, men det har ingenting å si for meg...det er stilen til Mika. Skikkelig livlige sanger, med fart og stilige tekster :)
Han er helt fantastisk <3 Hører hele tiden på musikken hans, setter seg fast i hjernen min...hehe

Og og og og!!! Neste år skal jeg og noen venner på konsert til ham! :D 17.mars 2010 er da det skjer! Fytti helvete som jeg gleder meg!

Her er en link til hans første singel fra det nye albummet:
http://www.youtube.com/watch?v=2WknXCcVThI&feature=related

Jeg klarte desverre ikke å konvertere filen om slik at jeg kunne legge ut selve filmen her....
Anyways, sangen heter "We are golden"....dritkul! :D

Syns han er ganske pen...og han er utrolig flink på pianoet også ^_^

Hmm....ellers så har ingenting nytt skjedd i det siste.
Jeg har klart å gjort ett eller annet med foten min, så jeg er ikke sikker på om jeg kan danse. Har tatt det relativt rolig noen dager denne uken, men skal prøve forsiktig å danse på mandag. Skal til legen med det en gang snart...
Er skikkelig dumt hvis jeg finner ut at jeg ikke får danse på en stund....ikke nok med at jeg går glipp av en del dansetimer, men jeg får heller sikkert ikke lov til å bli med på danseforestillingen i desember...

Får satse på at det ikke er noe stort og at jeg bare må ta det litt rolig på dansingen. Jaja...vi blogges senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar