tirsdag 20. oktober 2009

Sliten?!

Oh yes we are! Det er bare tirsdag og jeg er allerde sliten og trøtt o.O Det er heller ikke snakk om at jeg får slappe av resten av uken. Det blir jobb på onsdag, torsdag, dans på fredag også jobb igjen på lørdag. Til slutt er det bursdagsfeiring på søndag. Før jeg vet ordet av det så er det mandag igjen og starten på en ny uke :P
Regner med den blir like travel....

Hektisk hverdag?? Aaaaaldri!!!
Jaja, jeg mener ikke å skrive dette innlegget for å klage, jeg liker egentlig å være ganske travel. Men jeg kjenner at jeg savner en fridag hvor jeg ikke har noen ting å gjøre :)

Jeg har helt og totalt fått Ringenes Herre på hjernen, så dette er min nye bakgrunn på Mac'en :) Hehe

Her er en akustisk versjon av Mika sin sang Rain :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar