torsdag 12. februar 2009

Anyone else but you...

Så filmen Juno i dag. Den er seriøst kjempe kul og jeg liker så godt personligheten til Juno (:
Det er også en kjempesøt sang i slutten av filmen som Ellen Page og Michael Cera (orginalt sunget av The Moldy Peaches) som heter Anyone Else But You.
Her er et udrag av den:
You're a part time lover and a full time friend
The monkey on you're back is the latest trend
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you

I kiss you on the brain in the shadow of a train
I kiss you all starry eyed, my body's swinging from side to side
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you

Det er noe spesielt med den sangen. Kommer i et usedvanlig godt humør og kommer liksom i et så godt humør av den. Den beste versjonen er Ellen Page's og Michael Cera's versjon. Kanskje ikke de beste sangestemmene i verden, men jeg syns deres stemmer gir sangen en spesiell stemning. Minner veldig om sommertider :)

Har du en sang som får deg til å komme i et spesielt og godt humør?

Love,
Meriem

2 kommentarer:

  1. Hvis du likte den sangen burde du skaffe deg hele soundtracken. Den er skikkelig søt. Ellers kan du også få tak i albumet til MP. Jeg tror jeg har både albumet og soundtracken fra filmen. 8]

    SvarSlett
  2. Ja, jeg tenkte det. Liker veldig godt musikken fra filmen :)

    SvarSlett