mandag 16. februar 2009

Valentines helgen (:

God kveld! (:
Denne helgen har vært veldig gøy egentlig. Startet fredagen med at jeg sluttet tidlig på skolen og gikk til Gunnar om kvelden hvor Janne, Anders og Tiril også var. Vi satt å spilte et rart, men....eller, det var rett og slett bare rart spill hvor vi skulle bygge tog...hehehehe (: Men det var en veldig koselig kveld, selv om jeg var utrolig trøtt...Kom ikke hjem før kl var halv ett om kvelden, noe som var litt drit siden jeg skulle på jobb dagen etterpå

På lørdagen stod jeg, som sagt, på jobb å slavet fra 8-4. STRESS!!! Var så utrolig trøtt, drakk 3 kopper kaffe for holde meg våken...ikke at det hjalp så mye.....hehe....
Etter jobb så gikk jeg og Janne ut på date...hehe, ikke sånn alvorlig akkurat xD Vi gikk å spiste middag på kina resturant, hvor vi hadde noen utrolige rare, morsomme, søte og rett og slett litt patetiske samtaler. Skal ikke nevne hva det var vi snakket om...hehehe, that remains between the two of us =) Etterpå gikk vi på kino og så filmen The Duchess. Den var sinnsykt bra. Anbefaler den på det sterkeste!! Utrolig interessang historie og fantastisk skuespill i fra Keira Knightey (:

Søndagen var jeg bare hjemme egentlig, men allikevel var jeg opptatt med masse ting (utrolig nok). Jeg hengte opp klær, ryddet og vasket hele loftet mitt, tok ned alle Tokio Hotel plakatene mine og hang opp bilder i stedet. Er egentlig litt lettet over at jeg endelig fikk gjort det. Har hatt lyst til å ha bilder og tegninger på veggen veldig lenge, men har liksom aldri giddet å gjøre noe med det xD Jeg laget også middag, så fikk jeg besøk fra Nuha som var veldig gøy. Vi satt og så på verdens kjekkeste romantiske komedie The Holiday (: etter at hun gikk så bakte jeg de mest perfekte bollene jeg noen gang har bakt! Herreminn så fornøyd jeg var med dem..hehe, nesten vakre og UTROLIG gode! Sarah (søsteren min) sa at de var bedre enn mamma sine...HAHAHAHA! Mamma ble veldig fornærmet....xD Uansett....helgen min var interessang (:


Noe du har gjort i helgen som du gjerne dele med oss?

Klem,
Meriem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar