fredag 13. februar 2009

God helg!

Wah, nettopp kommet hjem fra skolen og jeg er utslitt! Hadde svømming i dag, noe som egentlig var ok, men stress. Etter det hadde vi matte, men vi gjorde egentlig ingenting. Vi har klasserom i andre etasje med utsikt til parkeringsplassen. Inspektøren skulle hjem, men hun så ikke den digre ishallen som var bak bilen! Vi sto alle sammen i vinduene og lo av henne. Til slutt gikk hun ut av bilen og rullet den bort og vi lo oss halvt i hjel fordi det lå svære isklumper under hjulene. Så gikk hun ut igjen og fjernet dem før hun satte seg inn. Så måtte hun ut igjen og fjerne alle som lå på frontruta, haha! Dagens latteranfall.

Siste timene så vi film og spiste kake, boller og muffins. Filmen var helt grei, Ondskap het den. Tragisk var den egentlig, ble forbanna av den.

Så nå sitter jeg her. Og jeg kan ikke fatte at strømmen gikk, IGJEN! Den gikk 7 ganger i går! Hver gang skrudde jeg på filmen jeg så på igjen, og hver gang jeg hadde funnet fram til der jeg hadde kommet, så gikk den! Til slutt ga jeg opp og gikk å la meg, haha.

Må vel snart pakke etter at jeg har fått ladet mp3en. Skal til Sirdalen i dag, mamma som drar meg med. Det kommer til å bli så kjedelig! Ingen å være med, bare familien min. Og de er så kjedelige. Jaja, jeg har 3 prøver neste uke som jeg kan øve til. Kjempegøy! Blir uten internett også, oh joy. Jeg får vel stå litt i trekket alene. Hater og renne med andre, så det går greit. Ingen som holder følge med meg uansett, og jeg hater å vente. Vi skal kjøre en stund, og jeg er kanskje rar, men jeg syns det er gøy. Vet ikke hvorfor, men jeg syns det er avslappende. Sikkert derfor jeg ikke omkom på Polen turen!

Helgen min kommer ikke til å bli gøy, så hva skal dere?
Jeg stikker nå, god helg! :D

- Hanne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar