onsdag 17. juni 2009

Første dag på ny jobb!

Kom hjem for en halvtime siden fra den nye jobben min på Ark, Kilden. Det var en ganske slitsom dag og jeg er trøtt. Det var utrolig masse å lære på en gang, så jeg har vel glemt omtrent halvparten av hva jeg ble fortalt x''D Allikevel så var det utrolig gøy. Folka jeg jobber med og kundene er kjempehyggelige. Sjefen min er også kjempekoselig (: Tror jeg kommer til å trives ganske godt der, så fort jeg får orden på alt sammen...
Fikk min første kunde før jeg i det hele tatt kunne håndtere kassen og 2 timer etter jeg startet gikkk brannalarmen, det var jo selvfølgelig bare en brannøvelse...men litt rart å oppleve det den første dagen xD

Ser frem til å komme tilbake igjen på fredag. Det blir morsomt....håper jeg....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar