mandag 29. juni 2009

A day in the sun (:

I dag hadde vi det ganske morsom på stranden xD Vi tok en del show-off bilder i vannet. Det startet først med noen hoppe-bilder. Disse tok en evighet for å se bra ut! Fordi begge personene måtte være i lufta på samme tid. Også tok jeg og Ellen og showet off med litt spagat bilder. Vi tok et som så ganske bra ut. Redigerte det og bruker det nå som profilbilde på Facebook ;)






Også midt ute på sjøen i nærheten på stranden hadde noen folk satt på disse morsomme klatre-tingene som folk kunne klatre på (overasskende nok!!) Det var slike ting som isfjell, saturn, trampoline med sklie. Det var utrolig morsom. Louisa som alltid har vært flink til å klatre å slik, kom seg opp på isfjellet på null komma niks. Mens med meg så trengte det en masse hjelp, masing og overtalelse for å komme meg opp. Fikk vite at jeg lagte litt av et show for de nede i sjøen fordi jeg stresset sånn xD


Senere på dagen så gikk vi å shoppet. Kjøpte meg et stort sjal, haremsbukse, øredobber, smykke og en liten bursdagsgave (som skal bli større når jeg kommer hjem) til Kitty =)
Nå skal jeg se Max Manus filmen fordi jeg har hatt lyst til å se den i hele dagen, så vi prates! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar