lørdag 13. juni 2009

I'm done :)

Jeg er endelig ferdig med den uendelig kjedelige jobben jeg hadde hos Romsøes Conditori. I dag var siste dagen min og jeg er utrolig glad for at jeg er ferdig...
Neste uke, på onsdag, starter jeg på Ark Bokhandel. Gleder meg litt...føler dette blir en jobb jeg får mer ut av enn den andre som jeg hadde.
Faktisk, på grunn av at jeg er ferdig så føles det endelig ut som om jeg har sommerferie. Denne uken har vært litt trøttende og jeg har ikke vært i noe ordentlig sommerferie modus. Men den kom når jeg satt på bussen på veien hjem og tenkte at nå er jeg faktisk ferdig hos Romsøes xD

Og sånn helt randomly så reiser jeg om 1 uke til Spania (: Da blir det to uker med soling, bading og sikkert noe shopping!


Vi blogges! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar