søndag 15. mars 2009

Forestillinghelg!

Beklager for utrolig dårlig blogging, det har liksom ikke vært så kjempe masse å skrive om. Så jeg tenkte jeg skulle bare skrive litt om helgen (:'



På fredag så hadde vi generalprøve for forestillingen som vi har. Den gikk rett til helvete for å si det mildt. Bandet som spiller brukte 3 timer på å øve på sangene, før danserene i det hele tatt fikk lov til å øve selv. Og når vi endelig fikk det, så fant vi ut at bandet hadde endret helt på en sang som vi skulle danse til. Dette endte jo i masse krangling og diskutering and what not. Vi, danserene fikk jo det slik som vi ville til slutt da. He he he 8)



Lørdagen min startet med Pablo Francisco, det var utrolig morsomt! Han tok selvfølgelig sine Preview Guy vitser, hvor han gjorde narr av Arnold Schwarzenegger, Jackie Chan og mye annet. Også gjorde han mye narr av techno musikk og klubber. Tror jeg har aldri ledd så mye i hele mitt liv!!
















Meg og Pablo Francisco :D Ser ikke så bra ut, men kunne virkelig ikke slutte å le...



Etter Pablo Francisco gikk jeg til SDC (dansecenteret) for å gjøre meg klar til forestillingen. Hadde utrolig vondt i beina når jeg kom frem. Gjekk i fra Bjerksted til SDC på høyhælte sko, og det er et lite stykke å gå...he he.

Forestillingen gikk som forventet (ikke sånn alt for bra, men det kunne vært verre da). Hadde det ganske moro bak scenen da x''D Der foregikk det mye synging og showing-off!
Orker ikke å skrive så mye om den, men kan legge ut noen bilder senere når jeg har fått dem.
Nå sidder jeg i min rutete pysjbukse og ser på The Simpsons, prøver å slappe av før forestillingen som skal være senere i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar