tirsdag 4. august 2009

London Baby!!! :D

Beklager så veldig for dårlig blogging...har ikke PC, så det blir ekstremt lite blogging på meg xP

Anyways, nå er billettene til London bestilt :) Da blir det meg, Janne og Vy fra 27. desember til 03. januar i sammen i London. Masse shopping, sight-seing, klubbing og musikal! Gleder meg i massevis til denne turen. Bare 4 månder og 23 dager igjen :D
Ellers er det ikke så mye som har skjedd i det siste. Under 2 uker igjen til skole start, gleder/gruer meg til det...dette blir et kjempe gøy, men utrolig slitsom år. Regner med at det vil fyke avgårde og før jeg vet ordet av det så er jeg langt på vei til Oslo eller London på danseskole ^^ Dette er noe jeg ser forferdelig mye frem til!!

Hmm....ellers....ferien har vært helt grei. Har jobbet ekstremt masse, men det gjør ikke noe. Jeg elsker jobben min og jeg får jo penger for det :) Og JO! Jeg har blitt invitert til Trifas bryllup (Trifa er barndomsvennen til Sarah.) Så yay, jeg skal i bryllup!! :)

Såå...orker ikke å skrive mer....snakkes siden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar