mandag 31. august 2009

Helgen min :)

Dette har da vært en chill, men morsom helg.
På fredag var jeg og Vy hos Janne....hihi, det er jo alltid forferdelig kjekt. Vi var litt i hundre fordi vi har endelig fått bestilt det fordømte hotelle til Londonturen!!! Det ble noen "vi skal faktisk til London i desember!!! o.O" ...helt genialt....

Ellers ble det matlaging (som vil si at jeg lagde all maten, mens de andre to stod å så på xP)...vi lagde kyllingsuppe og rømmegrøt ^^og så varmet vi cookies i microen slik at de ble litt myke og forferdelig gode. Vi satt også å så på Moulin Rouge =) Vy hadde aldri sitt filmen, så derfor MÅTTE vi se den....det ble følgt av at jeg og Janne sang med på alle sangene av full hals, regner med at Vy storkoste seg da...hehe


Lørdagen min var relativt travel. Startet dagen med shopping med mamma og Younes på Madlasenteret (JEG HAR ENDELIG FÅTT DE STØVELETTENE SOM JEG HAR HATT LYST PÅ I EN EVIGHET!!!) *Gliiiiiseeeeee*, etterpå var det ut til Sola Ruinkirke for å se på vielsen til to venner av Sarah som skulle gifte seg, deretter var det ut til IKEA for å kjøpe noen stoler...hehe
Etter denne lille turen så måtte jeg hjem for å rydde på loftstuen som så ut som en bombe, siden Janne skulle komme på overnattingsbesøk ^^
Vi satt oppe til halv 4 å så på Family Guy og the Holiday og spiste en hel haug med snop...

Søndag skulle være ment til lekser (gjorde faktisk litt av dem....), men ble heller travelt opptatt av dansing i stedet. Satt å så på noen filmer på youtube av noen helt fantastiske dansere. Blir skikkelig inspirert av dette.
Btw, jeg er nesten ferdig med søknadsprossesen min til universitetene i England. Mangler bare referansene i fra Rune (treneren/vennen min) og Wilma (engelsklæreren min) også må jeg gjøre noen siste forandringer på motivasjonsbrevet. Bare tanken på at jeg kanskje vet om jeg har komt inn på skole til neste år allerede denne høsten er kjempeskremmende!!! o.O Men det blir veldig spennende å finne ut av det i hvertfall....

Nå må jeg desverre tilbake til skjønnlitteært program i norsk....gleder meg til etter skolen, da skal jeg hente danseklærne som jeg har bestilt også skal jeg endelig begynne med dansing igjen. Har savnet det ekstremt mye denne sommeren, har jo ikke fått trent særlig mye akkurat....

Sooo...tenkte jeg skulle legge ut en av filmene jeg så i gå på youtube
Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar