torsdag 6. august 2009

Londonfeber til det ekstreme!

Som nevnt i det forrige innlegget mitt så skal jeg, Janne og Vy til London den 27. desember. Vi har jo akkurat bestilt billettene og vi her helt i hunder over at vi skal endelig få reise :)
Har planlagt denne turen i snart 2 år(!!), så vi syns virkelig at det er på tide at vi får dette til. Jeg har allerede begynner med å planlegge omtrent alt som egentlig ikke trenger å bli planlagt før i desember (bortsett fra hvor mye penger jeg trenger å spare). Men det er vel halve gleden med reisen --- å faktisk planlegge selve turen ^^
Stresse litt med å finne hotell. Det er ganske vanskelig å finne et fint hotell, som ligger sentralt til en billig penge...er glad for at foreldrene skal spytte i litt penger til hotellet :)
Men herregud som jeg gleder meg. Bare tanken på jeg, Janne og Vy i London med romjulsalg, masse nydelig julepynt og nyttårsaften er helt utrolig!!!! *Glede seg* *Glede seg* GLEEEDEEEE SEEEEG!!!!!!!!!!*

http://www.oxfordhotellondon.co.uk/
http://www.parkinternationalhotel.com/

Hvilke av disse to hotellene synes dere så finest ut?




Har dere noe kjekt å se frem til i løpet av dette året?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar