tirsdag 25. august 2009

Weee!!
Da var Mac´en min kommet!!! :) Syns det var litt av en lettelse når den kom også...kjente jeg begynte å bli litt stresset når jeg ikke hadde tilgang til PC, på grunn av skolen å det....
Hele Mac systemet er helt annereledes, tror sikkert det vil ta en stund før jeg blir "varm i trøya" med Mac´en min..hehe xP

Over til et annet tema: jeg har funnet russeboksa jeg vil ha og noen bilder som jeg ønsker at min kjære venninne Sana skal tegne på buksa ^^



Dette er russeboksa jeg har lyst på....helt plain og enkel, men da har jeg mye plass til å dekorere med all mulig stæsj.


Dette er noe av det jeg ønsker å få tegnet på russeboksa....håper bare at Sana sier det er greit ^^Men det gjør hun nok siden hun er en fantastisk snill venninne, som er så fliiiiink til å tegne ;) Til Homer Simpson bilde vil jeg også legge til et eller annet idiotisk, men genialt sitat av han xD

Ellers så er jeg travelt opptatt med skole og jobb. Neste uke starter jeg opp med klassisk og jazz, tydeligvis så kom jeg ikke inn på moderneklassen....det var veldig plagsomt -.-´
He he he....jeg har kjøpt danseklær til 1700 kr over nettet....kunne ikke stoppe meg selv når jeg så alt det fine og "nødvendige" de hadde på nettsiden xD

Vi blogges ;)

1 kommentar:

  1. lol XD greeeeeaaaasy?? :P me får se :P
    ser ud så eg ishe e så snille alligavell xD ahahaha

    (mn ME kan gjør det samen :P)

    - Sana

    SvarSlett