tirsdag 21. april 2009

Helvetesuka nærmer seg med stormskritt!

Uff...om 1 uke skal jeg ha tentamen i matte og uka etter der igjen skal jeg ha tentamen i fransk, engelsk, kommunikasjon og kultur og rettslære. Føler meg ikke så særlig godt forberedt til noen av dem egentlig, tror jeg sliter litt...



Akkurat nå driver jeg å øver til rettslæreprøve som jeg skal ha i morgen (har bare tatt en bitteliten pause i fra den). Jeg tror ikke jeg kommer til å klare dette her. Jeg har null motivasjon whatsoever. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få den tilbake fordi jeg har så mye annet som jeg tenker på som jeg ikke kan skrive om her desverre...



Anyways...jeg har endret litt på fremtidsplanene mine faktisk. Jeg tror ikke jeg kommer til å dra på folkehøyskole, jeg vil mye heller bare flytte rett til England og gå på danseskole der heller. Har funnet uuuuutrolig mange som virker kjempegode og gå på, men de er svindyre de fleste av dem. Så jeg står igjen med to stykker. Den ene er The Northern School Of Contemporary Dance som ligger i Leeds og den andre er en danseskole i Bristol :)

Skal søke på begge to og for meg er det egentlig det samme hvilken jeg kommer innpå. Men hvis jeg kommer inn i Bristol så skal jeg og Janne flytte dit sammen, så det hadde jo vært kjempe kjekt! :D

Jaja, jeg får komme meg tilbake til rettslæren
See ya! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar