søndag 5. april 2009

Klar for start, rull frem og rull ut!

Haha, jeg bare tullet xP Det jeg mener er at nå er jeg klar for take off! Alt sammen er pakket, passet, billettene mine ligger trygt i vesken, jeg har mobilen og iPoden oppladet og stappet med musikk og filmer også har jeg med meg bøker å lese. Nå er det bare å glede seg og grue seg (når jeg sier grue seg så mener jeg bare til selve flyturen).

Så dette blir veldig kjekt...gleder meg masse til å treffe onkelen min også som bor der. Han er min favorittonkel, så det er synd at jeg treffer ham så sjeldent.

Resten av kvelden så skal jeg ta sol med Sarah og Louisa også skal vi etterpå se Pablo Francisco på DVD...hehe, tror jeg kommer til å sitte oppe hele kvelden fordi jeg kommer nok ikke til å klare å sove i kveld. Lider av reisefeber xD

Vi snakkes om 1 uke ca =)
God påske!

1 kommentar: