torsdag 30. april 2009

Weeeee ^^

Yaaay! I dag var jeg å kjøpte mitt aller første par med myksko til klassisk ballett. Hehe, de er ROSA! Kanskje litt rart å bli giret over dette, men det har bare gjort meg veldig glad :) Som nevnt i tidligere innlegg så gleder jeg meg i maaaassevis til å lære klassisk i sommerferien.



Gleder meg til jeg skal begynne å slite ut disse skoene :)

Mens jeg var i byen i dag kjøpte jeg meg også en ny film. Brideshead Revisited heter den. Kjempebra film med gode skuespillere. Emma Thompson og Michael Gambon bl.a..

Filmen er satt på 1920-tallet i England. Den handler om unge Charles Ryder og hans vennskap med Sebastian Flyte, som sliter sterkt med å forstå hvem han er på grunn av sin katolske tro og sin sterkt religiøse mor. Charles blir med Sebastian til hans hjem Bridshead hvor han treffer på Sebastians mor og søster Julia. Deres vennskap blir satt på prøve når både Julia og Sebastian får sterke følelser for Charles.

Så nå sitter jeg her og hører på musikk, skal ned å ta meg en kopp te. Så vi prates senere! :)

Toodles!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar