fredag 3. april 2009

My life so far...

Guten morgen leute! (:

Eller snart blir det vel god dag. I dag skal jeg på jobbintervju etter skolen, halv 4 hos Ark på Kilden. Gruer meg egentlig svært lite, noe som overrasker meg ganske mye. Vanligvis når jeg skal på intervjuer (ikke at jeg gjør det så mye da) eller auditions, ha fremføringer og lignene ting så blir jeg skikkelig nervøs, men ikke i dag. Vet ikke om det er et dårlig tegn eller ikke. Uansett så håper jeg inderlig at jeg får denne jobben. Som sagt så kan jeg ikke fordra den andre jobben jeg har, så det hadde vært fantastisk kjekt om jeg kunne fått meg en annen.

On a different topic...
Jeg drar til London om 3 dager! Fytti søren som jeg gleder meg. Vet jeg har sikkert skrevet om dette før, men tenkte å skrive om det igjen ^^ Bør vel snart tenke på å begynne å pakke, har en del som jeg må dra med xD Må først skrive ned HVA jeg skal ha med fordi det har jeg ikke akkurat funnet ut helt.... he he. Men gaad, jeg gleder meg så masse! Utenom flyturen, den vil jeg bare få overstått...xP

Anyways, i helgen så håper jeg at jeg får øvet litt på Lullaby dansen som Rune lærer meg etter timen på tirsdag. Den er dritkul, men herregud så avansert o.O Henger med sånn hallveis, men trenger masse øving og siden det blir lite av det i London, så får jeg heller bare bruke morningene på lørdag, søndag og mandag. Rune er så snill som gidder å bruke tid og krefter på å lære meg denne dansen. Btw, i går så var han den beste av danserene! :D

Talast siden! (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar