søndag 17. mai 2009

Gratulerer med dagen og med seieren!

Først og fremst vil jeg bare gratulere Alexander Rybak med den sinnsyke seieren på MGP. Ble skikkelig glad da han vant! :) Fikk kun sitt slutten av programmet fordi jeg hadde våre ute og kom ikke hjem før kvart på 12 på kvelden. Uansett, så syns jeg det er helt fantastisk at Norge vant, speiselt på denne måten. Dette er jo historisk!
Kommer helt sikkert til å dra til Oslo neste år for å se MGP! Det blir spennende håper jeg.


Så vil jeg bare få si gratulerer med dagen til hele Norge. Det er fremdeles nasjonaldagen i 1 time til ca (:
Dette har vært en veldig koselig dag med barnetog, russetog og folketog. Selv om jeg må si at russetoget skuffet meg sterkt i år, var ikke så mange morsomme påfunn slik som de vanligvis pleier å ha. Uansett, så har jeg hatt en veldig koselig dag sammen med Janne og Tiril! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar