mandag 18. mai 2009

Litt endringer (:

Som dere kan se så har jeg endret litt på bloggen min. Tenkte at det var på tide med en ny look...

Det samme gjelder håret mitt egentlig. Har lyst på en ny hairdo, men har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Det er ikke lett i det hele tatt å få en "ny look" med krøllet hår. Omtrent alt jeg kommer til å gjøre vil ikke syns i det hele tatt. Det eneste folk vil legge merke til er at håret mitt er kortere og det er egentlig ganske drit...


Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre med håret mitt?


Så en splitter ny episode The Simpsons hvor nordmennene tok over Springfield. Den var dritmorsom!




Homer Simpson blir også introdusert til norsk akevitt, som han tydeligvis ikke tåler helt (: Hvis dere får mulighet, må dere absolutt se denne episoden. Veldig morsomt hvilket inntrykk de får i fra oss nordmenn...


Nå, etter nyhetene, skal jeg ned å spise kveldsmat, så skal jeg tilbringe resten av kvelden med å øve til fransk eksamen som jeg har om 8 dager. Gleder meg ikke så kjempe mye akkurat....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar