torsdag 21. mai 2009

Oooh, shiny red ball!!

He he...I'm the queen of randomness!! o.O


Jeg har egentlig ikke noe som helst å skrive her i det hele tatt xP Tror jeg har visket ut innlegg sånn 4 ganger før jeg fant ut at alt jeg prøver å skrive om er bare noe tull...
Anyways...jeg sitter her og hører på musikk. Noe av det rareste av det rareste. Heter Evil Dub av Trentemøller. WOW o.O Tenker litt på å lage kveldsmat før jeg øver på litt fransk. Sitter fremdeles og vurderer om jeg skal gå på skolen for å få ekstrahjelp til å øve til eksamen. Jeg vet med meg selv at uansett hvor mye hjelp jeg kommer til å få, så vil jeg ikke gjøre det særlig bedre...men jeg får tenke litt på det.

I should like to bury something precious, in every place I've been happy. And then when I was old, and ugly and miserable, I could come back, and dig it up, and remember.
- Sebastian Flyte (Brideshead Revisited)

Dette er ett av mine favoritt sitater fordi det er noe jeg ville gjort hvis jeg hadde fått muligheten. Jeg er en veldig nostalgisk person. Jeg er den type person liker å se tilbake på ting. Enten gjennom bilder, musikk, filmer eller gjenstander som tar meg tilbake til det tidspunktet denne tingen minner meg om...

See ya!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar