onsdag 27. mai 2009

Min dag (:

Har ikke skjedd så utrolig mye spennendes i dag egentlig. Begynte på skolen halv 11 og hadde matte først i 45 minutter. På grunn av at jeg har allerede hatt eksamen så trenger ikke jeg å fulge med så mye i timene, derfor satt jeg å leste i en litt pervers barnebok med "barnselige" beskrivelser om hvordan barn oppfatter sex xP
Etterpå hadde jeg rettslære i ca en halvtime, hvor vi løste en sak som jeg allerde hadde løst før. Chill...
Etter skolen var jeg med Janne på Choco Boco, en kaffebar inne på kinoen, og satt der å pratet litt før jeg måtte på jobb. Jobb var kjedelig og litt stress...gleder meg til jeg er ferdig der altså.

Og nå sitter jeg nede i stuen, kan jo ikke være på loftet, drikker te og hører på Damien Rice veeeldig høyt med headsettet xD

Hvordan har din dag vært?

Ha en god kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar