onsdag 20. mai 2009

Jeg er dritlei!!

Jeg klarer det ikke mer, jeg orker ikke mer!!! Jeg er lutlei av å jobbe og slite ræva av meg og ikke få noe godt igjen for det. Snakker om skole nå, bare slik at dere vet det. Uansett hva jeg gjør og hvor hardt jeg jobber så blir det aldri godt nok eller noe bedre. Jeg er så sliten, trøtt og utrolig lei av dette...klarer ikke å forstå hva mer jeg skal gjør for at det skal bli godt nok!!!
Jeg har bare lyst å sette meg ned å grine! Men det nytter vel heller ikke kan jeg tro, jeg får nok bare fortsette å jobbe hardt...
Dessuten så har jeg en sterk trang til å komme meg vekk fra Stavanger og alle rutinene jeg har her. Gleder meg såååå utrolig masse til sommerferien, til jeg kan slappe litt av i hvertfall. Men det som er så morsomt er at t.o.m i sommerferien får jeg ikke fri i fra skolen o.O Jeg og Oda i klassen min er nødt til å jobbe med en kjempestor norskfremføring som skal være klar i september. Denne fremføringen teller halvparten av den muntlige karakteren min i norsk...

Anyways...jeg har i hvertfall mange ting å se frem til nå det neste tiden som kommer. Jeg drar til Spania, starter ny jobb og skal begynne med klassisk i sommerferien. I desember drar jeg og to andre venniner til London, jeg blir russ neste år og etter VGS skal jeg flytte her i fra og drive på med noe jeg viiiiiirkelig elsker!

Tenkte jeg kunne legge ut musikkvideoen til sangen Viðrar vel til loftárása av Sigur Rós. Dette er en av de beste musikkvidoene jeg noen gang har sett. Sangen er nydelig, trist og utrolig rørende..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar