tirsdag 19. mai 2009

Sommerferie snart (:

Jeg har nå offisielt sluttet på Stavanger Danse Center. Kan helt ærlig si at jeg ikke kommer til å savne plassen sånn alt for mye. Har jo selvfølgelig mange gode minner der i fra, men det blir kjekt å danse på en helt ny plass. Skal også starte med klassisken om 2 uker. Gleder meg!!

Hihi, jeg har kjøpt billett til landstreffet i Kongeparken 2010! :D Weee, gleder meg så utrolig mye til jeg er russ! Det blir kjempekjekt!!

Det er også sommerferie snart....har "bare" 23 dager igjen på skolen (: Men for å være ærlig så har jeg nesten tatt sommerferie allerde, mentalt sett da. Får bare holde ut til franskeksamen er over, så kan jeg slappe ordentlig av...


Så nå sitter jeg å ser på Mikkes Musehus på Disney Channel. (Ja, jeg er fortsatt så barnselig) Syns det er morsomt med tegnefilmer fremdeles, men kun de gamle gode klassikerne selvfølgelig ;) Burde vel egentlig gjøre lekser, men har enormt vondt i hodet. Tror jeg må legge meg snart...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar