onsdag 25. mars 2009

Du vet du sliter når..

...DU HAR LEKSER I MATTE, NORSK, HISTORIE, FRANSK, EN RETTSLÆRE INNLEVERING, FAGSKRIVING OG EN FREMFØRING I ENGELSKEN....


Uff, jeg sliter litt med leksene akkurat nå. Kommer til å sitte oppe en liten stund i kveld for å gjøre ferdig alt sammen...

Har jo ikke akkurat hatt tid til å gjøre dem tidligere i uken =S


Uansett, var å så etter ny jobb i dag. Gikk ikke akkurat så kjempebra. Det er alt for få butikker å slikt som ser etter nye ansatte. Fikk gitt ut 3 søknader, hvor to av dem ikke trengte noen akkurat nå. De virket positive på Brio leketøysbutikken ute på Kilden. Kanskje jeg er heldig å får meg en jobb der :)

Mens jeg var å så etter ny jobb, fikk jeg også kjøpt meg noen nye ting:


T.v: Parfymen: Historien om en morder og t.h. The Reader


Begge bøkene virker helt fantastsike. Begynte litt på Parfymen og så langt så har den slått ganske bra ann.
Kjøpte bøkene fordi jeg fant ut at jeg trengte noe nytt å lese på og fordi jeg ønsker å lese mye mer =)




Kjøpte også noen kosmetikkprodukter, men gidder ikke å legge ut bilder av dem xD
Uansett, jeg bør komme meg videre med leksene mine.

Snakkes når jeg gidder å oppdatere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar