tirsdag 24. mars 2009

Is that allright yeah...

...give my gun away when it's loaded?

Var i byen i går å kjøpte meg den andre CD'en til Damien Rice; 9. Har allerede hans første CD "O", men fant ut at jeg hadde lyst på hans andre også. (Og ja, jeg kjøper CD'er, prøver å laste ned så lite musikk som mulig faktisk).





Han her er bare helt utrolig...og veldig pen ^^

Damien Rice er en irsk artist som lager en form for rock musikk, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men sangene har en helt spesiell tekst (som noen ganger er vanskelige å tolke egentlig), allikevel så er de helt fantastiske. Damien Rice ble på kort tid en av mine favoritt artister. Jeg elsker omtrent alle sangene han har laget.






Damien Rice sitt første album: "O"

Mine favorittsanger på dette albummet er:


- Delicate


-The Blowers Daughter


-Cold Water


- I Remember


- Volcano







Og her er hans andre album "9"

- 9 Crimes

- Elephant

- Sleep Don't Weep

Disse sangene er de jeg anbefaler aller mest på dette albummet :)

Jeg elsker alle sangene hans selvfølgelig, men disse som jeg har nevnt er de som har gitt størst inntrykk på meg. Musikken hans er veldig rolig og kjempe nydelig. Bør absolutt skjekkes ut!

Har du en eller flere artister som du liker kjempe godt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar