lørdag 28. mars 2009

Just chillin'.....killin'

Okay, I'm not killin', but I am chillin xD

Sitter å ser på Frustrerte Fruer sesong 2, mens jeg slapper av etter en laaang dag med jobbing. Fant ut med en gang jeg kom hjem at vi skal kanskje flytte til et nytt hus xP
Irriterer meg litt siden jeg er helt ærlig drittlei av å flytt, men når jeg tenker meg om så er det egentlig greit fordi da får mye større plass for meg selv og slikt. Dessuten så er det jo kun til en annen plass på Hundvåg at jeg skal flytte... :P

I morgen håper jeg at jeg får mulighet til å dra på dansecenteret å trene litt og øve litt på den nye koreografien jeg lærte på tirsdag (: Hehe, den var litt avansert, men det var jo akkurat det jeg var ute etter så jeg er kjempefornøyd ^^)

Også! 9 dager til jeg reiser til LONDON!!!!!!!! :D

See you :)

3 kommentarer:

  1. eg blei litt redde fusst når du sa du sgo flytta, trodde d va vekk t langtvekkistan ein plass xD but thank god det ikje va d.

    SvarSlett
  2. sama heeer O_o
    sga dokkr? :O Wai wai??
    ahaha eg leste btw d me sjokolade greiene xD lol
    ttus!

    SvarSlett
  3. Nei, ska ikkje flytta (:
    Me ombestemte oss, ska heller puss opp litt på lofte og jørr plassen større for meg og Sarah ;)

    SvarSlett