mandag 30. mars 2009

Ny uke, nye muligheter

Weee^^

I dag er det en uke til jeg reiser til London, gleder meg som en liten unge!! :D Da blir det masse shopping på meg i hvertfall. Det er så mye jeg har lyst på, tror jeg bør skrive en liste xD Skal også se Billy Elliott i London, satser på å fått meg en tur på Madame Tussauds og fått besøkt Tudor palasset (der hvor bl.a Henrik 8. bodde). Det blir kjempegøy! :D
En av tingene som jeg satser på at jeg får kjøpt i London er myksko for balletten. Kan ikke tro at Rune skal faktisk lære meg klassisk ballett i sommerferien. Han er så utrolig snill med meg, vet ikke helt hva jeg skal gjøre som takk for dette. Kanskje jeg kan kjøpe ham noe fint i fra London^^


Anyways, denne uken er stappfull med ting jeg må gjøre, så jeg satser på at det vil hjelpe til med å få den til å gå fort. Jeg har trening i morgen, skal på jobb på onsdag, torsdag skal jeg være med Vy og Janne for å setter en jobb også skal vi på danseforestilling til Rune (skriver om den senere) og på fredag har jeg jobbintervju med en fra Ark! :D Jeg er shitnervøs, men saster på at det går bra. Jeg trenger virkelig denne jobben, liker meg ikke i det hele tatt lengre hos Romsøes...hater sjefen min!

Skal du noe spennendes denne uken eller i ferien?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar