mandag 16. mars 2009

Ny uke har startet...

...og jeg er ikke særlig klar for den...
Sitter her på skolebiblioteket i den herlige sofaen og hører på musikk fra Trentemøller og Nils Petter Molvær. Fantastisk kul musikk, e kjempe godt egnet til dans, spesielt moderne da (:
Er utslitt etter forestillingshelg og så ufattelig trøtt. Satt oppe i går kveld til 2 om natten å pratet med en fyr som heter André på msn, morsom samtale...mer enn det sier jeg ikke!
Planen for uka er ikke helt satt enda, tar de meste tingene som de kommer. Vet i hvertfall at på tirsdag og onsdag skal vi ha St. Olav konferansen, så det blir ikke vanlig skole....
Skal også på trening i morgen, gleder meg til å lære nye koreografier. Også selvfølgelig jobb på onsdag...det ser jeg ikke sånn alt for mye frem til akkurat.

Det ser visst ut som om det tar litt tid før jeg får bildene fra helgen, men når jeg får dem så legger jeg dem inn i et nytt innlegg bare (:



Har du noe i fra helgen du vil fortelle om? Hvilke planer har du for uka som kommer?

Love, Meriem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar