mandag 23. mars 2009

Forandring i hverdagen...

I helgen så var jeg på picknick med noen venner av meg. Under denne picknick'en bestemte jeg og vennina mi Sana for at vi skulle slutte å spise sjokolade i en hel måned og se hvilke forandringer det ville føre til. Jeg satt å tenkte på det i går kveld og da fant jeg ut at jeg vil endre på en del andre ting i livet mitt også...eller i hvertfall prøve..
Ting som jeg helst tenkte å endre på er:

- Bruke minst mulig tid som mulig på pc'en min
- Lese mer bøker og se mer filmer
- Bruke minst mulig penger
- Drikke mindre kaffe og mer grønn te
- Fokusere mest mulig på dansingen og bruke masse tid på det
- Gå turer
- Slutte å fokusere på teite gutter
- Prøve å skrive eller tegne mer - gjøre noe kreativt :)

Vet det virker teit å skrive opp en slik liste, men jeg tror jeg vil føle meg mye bedre. Mer våken og mer opplagt (:






Her det bilde av meg og Rune som jeg er så veldig glad i, redigerte det bitte litt også :)

Har du noen småting i livet ditt som du ønsker å endre på?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar